Snö.. Nu?

Ja, ursäkta åter igen

Sett att det är fler och fler som läser min blogg, vilket är jättekul. Just då blir jag jättedålig på att uppdatera. Så ska det inte vara, ellerhur? Men det är för att jag pluggat en hel del och inte varit hemma. Igår var jag hemma hos Felix och åt middag, vi satt och pratade med hans föräldrar ett bra tag. Vilket var jättetrevligt! Sedan så gick vi upp och såg på Friends. Den serien är så bra!

Men hallå!? Har ni sett ute? Det är snö! Jag blev väldigt förvånad när jag tittade ut igår och såg att det snöade. Jag skulle ta något kort men jag blev jätteblöt och bilderna blev tyvärr inte bra alls. Visst, snö är vackert och så.. Men det blir ju så fruktansvärt kallt! Det är det enda jag inte gillar med vintern.. Att det blir svinkallt!

I helgen ska jag till Ämmäh, nu för tiden tar det för lång tid mellan gångerna att vi träffas. Senast vi sågs lovade vi varann att ändra på de. Vi ska ändra på de! Men du får sluta åka bort :blush:.. Nä, jag ska inte skylla på Ämmäh, det är faktiskt jag som knappt har tid. Antingen är det skola, eller så ska jag till någon annan. Så, jag får helt enkelt ändra på de.. (om det nu var så enkelt..)

Nu sitter jag och äter min frukost, ska snart packa väskan och fara till skolan. Japp, det är dags att avsluta. Har iaf prov idag, datorkunskap.. Haha kul x) Sedan så ska jag till stan och hem till Ämmäh. Trevligt Trevligt! Nu måste jag avsluta! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0