Städat!

*Suck*

Nu har jag sprungit runt i rummet och städat sedan jag kom hem från mamma. Dock är jag inte klar, jag har lite kvar. Men det är skönt att det mesta är gjort! Ska snart lägga mig och sova, men nu ska jag bara dricka upp mitt te och låta pulsen lägga sig. Jag får världens adrenalinkick när jag städar, jag kan städa i flera timmar! Det är sjukt, men nu lät en del va för att hinna ta det lugnt och varva ned.

Idag var jag förbi sjukhuset.. Jag var en vecka tidig! Det var faktiskt lite roligt, för förra gången hade jag läst fel på tiden. Men jag hade inte läst fel, utan bara beräknat dagarna fel. Kul kul, jag kan vara virrig ibland :). Men det gick bra i alla fall, han sa att det såg bra ut och att det kommer fixa till sig mer och mer. Jag ska ge det ett år, och sedan om det blir några probs komma tillbaka :).

Här får ni en bild på lillebror innan jag lägger mig!



Jag älskar dig sjukt mycket, du kommer aldrig förstå
hur mycket du betyder för mig! Det är du som har
lappat ihop familjen, det är du som får oss att hålla ihop.
Det är du som är guldklimpen, och det är du som lyser
upp min dag. Du gör min dag lillebror, och jag kommer
alltid att finnas där för dig. För du är mitt allt! Jag älskar dig..!


Kommentarer
Postat av: ämmäh

Mwiihii, då kan du komma och städa hos miiig (a) :p

puss <3

2010-10-19 @ 10:22:19
URL: http://muppetdoll.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0