Still counting

Just like you

Sitter på Miljötekniken och gör ett projektarbete om El, kul kul. Men musiken är på och humöret är på topp! Det är nog för att allt känns så sjukt bra just nu :D. Vet inte vad det kan vara egentligen, men jag är lycklig, glad, sprallig. Ja, U name it! Aja, nu måste jag fortsätta med mitt projektarbete :blush: Puss!



Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone.

Åh, att du ens orkar lägga ned så mycket energi på någon som mig?
Jag vill inte ens veta av dig..
Men du är så trög, man undrar ju hur fan du fick mig att le varje dag.

Jag fattar inte att jag orkar lägga ned energi på dig heller..
Jag ska bara skita i dig, ha ett jävla bra liv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt?

2010-10-22 @ 10:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0