Time for me to sleep

Hard work work!

Nu har jag verkligen pluggat stenhårt hela dan och jag är jättestolt över mig själv! Jag for till hamnmagasinet och träffade massa folk även om jag sa tidigare att jag inte skulle orka det. Men det blev av och jag fick träffa massa trevliga folk igen :). Men jag satt typ och pluggade hela tiden, var nog inte så social. Men ja, några uppskattade nog att jag kom även om jag pluggade.

Nu ska jag krypa ned i säng, stolt över mig själv och glad för att jag.. Är jag.. Imorgon är det helg, kort dag och sedan hem, hem, hem och gosa ned sig i soffan. Syrran kommer i helgen, saknat henne som attan nu när jag inte fick träffa henne förra helgen. Undrar också vad det blir för planer i helgen? Men vi får se, nu måste jag sova.. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0