Mormor

Hos mormor ♥

Nu sitter jag hos mormor och har kopplat mig till min morbrors Internet. Till middag blev det vofflor, och det var inte igår man fick vofflor precis! Så jag njöt och åt massa.. Sedan blev det mycket skratt och tårar! Eller, i alla fall från min sida.. Det var ett skämt som dom drog, ett lite grövre skämt. Jag har inte skrattat sådär mycket på länge! Jag skrattade så mycket att jag fick kramp, kunde inte andas och grät! Det gillas, för jag hade riktigt kul :blush:

Sedan så måste jag berätta hur sjukt roliga våra datakunskaps lektioner kan vara ibland! Helt sjukt.. Idag så satt en elev och smsade på lektionen:

Läraren: Vem smsar du med?
Eleven: Mamma...?
Läraren: Hälsa och tacka för senast! *ler*
Klassen: *skrattar*

Sedan så var det en hel del annat, men dagens lektion rann iväg - även om word är så lätt.. - det var kul! :D

Imorgon kommer vi att fara förbi gammelmormors och gammelmorfars grav.. Jag lär ju brista, så mycket jag saknar dem går inte att beskriva fullt ut i ord. Kan fortfarande inte förstå att ni är borta, att era fötter inte längre står på jorden.. Jag vill ha er tillbaka på denna jord, jag vill bara kunna se er en gång till. Få krama er, hålla er hand.. Usch, jag kommer inte orka detta nu.. Då brister jag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0