Vitt

Lördag

Jag har sovit lite oroligt inatt. Vaknade flera gånger, första gången för att min syrras hår fastnade i min näspiercing osv. Syrran nockade mig igår (inte med mening) så nu har jag ett märke efter hennes tand på min läpp. Inte kul, igår var läppen uppvälld, typ botox läpp x) och så blödde jag.. Sedan drömde jag en mardröm och jag vaknade gråtandes. Usch vad jag kommer hata läger och biblar nu..

Idag ska jag sälja aftonbladet, Felix kommer förbi och vi ska nog förbi mamma och lite så. Sedan vet jag inte alls hur dagen blir. Vill ha snöbollskrig :O Jag vill ha djup snö, upp till knäna! Så när man ska springa känns det så sjukt meningslöst, men det är kul!
Påminner mig om när jag var hos Julia, i hennes stuga. Då var det massa snö, och vi jagade varandra i snön som var upp till midjan! Men vi hade så satans kul!

Nu ska jag fixa något att äta, ta en dusch och klä på mig osv. Men jag bloggar senare :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0