Welcome to my life

Galet ;)

Nu har jag just klivit av bussen, ska strax ringa ett samtal till Aftonbladet och klaga. Vi får hoppas på allt i världen att det går bra.

För övrigt var det ett skitväder igår, så jag kunde inte sova. Eller jag somnade tillslut, vinden var så stark att det lät som om det åskade. Regnet smattrade hårt mot mitt fönster, och jag kunde inte riktigt somna..

Idag så är det tisdag och vi har ellära, som vanligt. Vi har även skolfoto idag och jag är inte speciellt peppad. Haha, det har jag aldrig varit sedan 6 – 8 skolfoto. Jag var aldrig nöjd med mitt kort, arg på fotografen osv. Haha, lite komiskt faktiskt. Men i 9 blev jag äntligen nöjd med mitt första kort. Så vi får hoppas att det blir bra nu också.


Aja, nu ska jag sätta mig i lärarrummet och hoppas på det bästa. Vet inte vad jag gör annars, jag lär ju kötta sönder dem (A). För det är sjukt att jag ska betala 443 kr mer än vad jag har ;).


Så, Wish me luck ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0