Yes

Glädje

Halloj! Här sitter då en väldigt glad Anneli och bloggar! Jag har haft en lång dag idag, men det vare värt! Imorgon är lilla jag ledig, underbart :D. Så ikväll ska jag göra lite mera uppgifter, sedan bara njuta av livet! Usch så underbart! Slutade tidigare idag för att jag låg före i matten (Y) Sjukt najs :D Så då gick jag till Stan och tittade på några kompisar från Midgård höll på i Glashuset. Julia och Minna dansade kring 15, och så gick jag omkring med Julia min underbaraste. Testade bh:ar osv, vi hade väldigt kul! Vi hittade en bh som hette Wounderbra med Push - up x 3! Sjukt! Sedan 16.30 så skulle Julia och Tora sjunga, fick väärldens julkänsla och blev jätteglad!

Sedan så gick jag förbi caféstation och träffade massa folk :). Bland annat: Mouse, Mattias, Mark, CD, Linus, Suzette, Isabelle var :) Sedan var det många fler, och så träffade jag massa folk på stan. Snacka om perfekt dag! Nu ska jag sätta mig ned och sjunga lite, spela gitarr och så. Innan jag sätter mig ned för att plugga lite. Skriver sedan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0