30 minuter

Halka och frost

Tja tja allesammans, nu råkar det vara tisdag och jag är väl på ett ganska bra humör. Jag ska fara om 30 minuter så jag ska fatta mig kort. Idag så har jag 3 lektioner, 2 lektioner med Kenneth - ellära - och sedan har jag Matte med Mattias. Matten är väl de roligaste idag :) och de långa hålet vi har.

Ikväll så ska jag nämligen ut och se bio med Carl, vi ska se "tusen gånger starkare". Den verkar faktiskt sjukt bra, kolla in trailern i nästa inlägg och säg vad du tycker :).

Nu måste jag tyvärr ta på mig kläder och få i mig något att äta. Men har alla sett att frosten ligger på marken på morgonen? och att det har börjat bli halt.. Inte mycket alls, men vintern är verkligen på väg. Kylan är här och allt.. Det var en kort sommar i år. Men aja, vinter är väl inte det bästa.. Men man får väl hitta på något roligt :).

Hejdå, skriver senare, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0