Asså helt ärligt..

HAHAHA Så klockrent!!

Idag så har dan varit slö. Hade inga lektioner innan 12 och var på skolan 9.25. Vi provade ju kläderna som jag sa, och dom var ju så grymt snygga! Maten var inte god alls idag.. Jag hatar prinskorv! Aja.. Sedan så hade vi en lektion, hål - Då jag låg och sov i en soffa 3 timmar typ.. - och så sista lektionen då jag fick sluta 40 min tidigare.. Sköönt!

Sedan kom jag hem, och nu ska jag typ plugga :P Blev pyttipanna till middag m. stekt ägg :blush: Det var gott! Ska även fixa kaffe nu så att jag kan hålla mig vaken och plugga de sista timmarna.. Puss!

Satt och skrev med Emil lite, påtal om botox ämnet. Haha, och så började vi leka med tanken..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0