Biljard

Yes, It was fun

Nu har jag typ just kommit hem, jag och Isak möttes vid sjöfruhallen. Insåg då att UG hade öppet, jag gav förslaget att vi skulle in. Så vi spelade Biljard, Pingis, gick till musikrummet osv. Kul, faktiskt :) Inte för att jag förväntade att det skulle bli tråkigt med en härlig kille som han. Men det blev roligare :D
Det som var synd var att Isak var nybörjare vid biljardbordet.. Såå... Han hade ju all tur med sig *harkel* :blush:

Jag har nu (som vanligt?) fixat mig te, och värmer händerna med den. Pappa ser någon slags skräckfilm så att basen gör så att min dörr vibrerar högt.. Inte kul när man snart ska sova, men jag är van XD

Ska nu dricka upp teet och krypa upp i säng, men vi hörs <3
Bye bye puss! Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0