Caféstation

Elkunskap

Sitter nu på Caféstation med en kaffekopp och pluggar Elkunskap. Kan inte säga att det är någon höjdare, men eftersom att jag fattade en hel del idag. Så är det ju bara att sätta igång och plugga igenom allt kapitelvis. Men det flyter på hur bra som helst!

Idag på matten gjorde jag en diagnos på allt som vi gjort hittills. Jag har blivit så sjukt mycket bättre på matte nu! Förut kunde jag haft 5 rätt av 10 och nu hade jag 2
fel av 10! Åh, jag är så sjukt stolt över mig själv :blush:!

Aja, nog med tråkigheterna - som inte är tråkigheter x) - Idag så ska ju jag se på bio, och jag ser verkligen frammemot de! Den verkar sjukt bra, vad tycker ni? Någon som har sett den? Ja, och orsaken till att ag egentligen sitter här på Caféstation är för att jag ska ta ut biljetterna. Men Bion öppnar inte förns 16.45 eller något sådant. Men det är ju bara bra för mig, för då har jag en anledning att plugga :).

Sedan ska jag hem, äta middag och ta en dusch. Sedan blir jag hämtad och så är de bio! Det känns asbra att en Tisdag kan bli såhär bra.. Borde göra något roligt varje Tisdag *humm*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0