Club Can't Handle Me

Stan med siss idag! ♥

Godmorgon alla underbara! Idag när jag vaknade, flög jag upp ur sängen och stängde av väckarklockan. I panik när jag ser att klockan är 10, sliter jag på mig en tröja. Springer ut till köket och märker då att det är helg och inte skola.

Idag så är det tydligen gratis buss!! Ultra bussarna är gratis, och visst ska man utnyttja de då (A) Jag och siss ska till stan!! Så sjukt kul, och hon kommer också ta med sig en kompis, trevligt trevligt. Vi fick lite pengar att handla för :) Sedan ikväll blir det att gosa lite mera med syrran, för hon far ju imorrn </3 Önskar faktiskt att hon kunde stanna lite längre, men vi syns ju om 2 veckor igen.
Hon kom ju just hem från Turkiet min lilla gosegumman! Hon har köpt en sjukt snygg Adidas väska, och flera Adidas tröjor, ofc får jag låna en! :blush:

Det är ju Lördag idag, och det betyder bara en sak.. Jobb -.-'.. Aja, måste ut nu! Pussar och kramar :) Slänger in en gammal bild på mig och siss <33 Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0