En vanlig dag

Rockstar

Sometimes I walk a little faster
In the school hallway just to get next to you
Some days I spend a little extra time
In the morning just to impress you
Guess you don't notice, guess you don't need this
Sad, you're not seeing what you're missing
On the outside shying away
On the inside dying to say

Nu har jag sett första avsnittet av "svenska New York fruar", nu är det en hel vecka kvar till nästa gång. Jag blev ju helt fast vid "svenska hollywoodfruar", nu är det dags för detta :blush:.

Idag så har dan varit seg, tråkig och rolig, jobbig och åter igen seg. Jag har bara inte orkat så mycket, vet inte alls vad det är. Men allt känns bara segt just nu, får hoppas på att det går över.


Jag älskar dig så mycket att jag hatar dig.

Musiken i mina öron beskriver orden jag vill få ut.
Musiken i mina öron beskriver orden jag vill få ut.
Det är så mycket jag vill få sagt.
Jag vill trycka upp sanningen i ditt ansikte.
Jag vill spotta orden på dig..
Jag vill omfamna dig med hat.
Värma din hals med mina händer..
Känna dig kallna och vissna..
Ruttna och sjunka ihop till en pöl.
Tack för allt <3

© Anneli Persson



God natt alla.. Eller något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0