Gårdagen

Godmorgon..

Ja, godmorgon allesammans! Jag har ganska nyss klivit upp ur sängen, och nu sitter jag bara som en liten klump och försöker vakna till :). Jag verkligen inte en morgonmänniska, men det kanske ni har märkt ;). Idag är det skola och vi ska få testa på arbetskläderna! Hihi, det kommer bli kul faktiskt (A). Undrar vad det blir för arbetskläder.. Hoppas dom är snygga iaf :blush:

Igår efter att jag hade jobbat och tvättat klart, for jag ned på stan. Gick förbi Waynes Coffee och köpte en varm choklad med skummad mjölk. Den var jättegod - Men vad är
inte bra på Waynes? Jag gillar dem :) Men jag kan erkänna att en varm choklad skulle nog sitta bättre nu. Så kan man sitta på balkongen och halvt frysa medan man dricker den. Det gillar vi (A)



Sedan blir det nog inte något mer för mig idag, jag ska sova hela dan hade jag tänkt.. Eller inte.. Nää, nu måste jag få i mig kaffe! :blush: Jag skriver sedan, pusskram!

En fråga: Ska jag börja med videoinlägg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0