Gouter Vs. Subway


Flytta tillbaka Subway!

Idag när jag var på stan skulle mina vänner äta lunch. Malin föreslog att vi skulle äta på Gouter. Hon sa "billigt och nyttigt och gott" eller något sådant. Så vi går dit och ska äta lunch.. Hon sitter och äter en macka med sin kille. Då Carl (en annan kille) lägger undan sin macka och säger att det inte alls var gott. Så jag frågar om jag kunde få hans macka då, och börjar äta. Sant som han sa, det var inte alls gott.. Helt plötsligt blev jag ännu mera ledsen över att dom flyttat Subway, hur kan dem? Det kanske är dyrare, mackorna är större osv. Men det är värt det! Nu har jag då bara smakat en macka, Malin sa att kycklingen förstörde den.. Men jag vet inte om det är värt det ändå.. Flytta tillbaka Subway!









Någon som håller med mig?


Kommentarer
Postat av: Natalie

det är jätte dåligt att dom tagit bort subway!

Jag önskar att dom kommer tillbaka (A)

2010-09-25 @ 17:12:25
URL: http://natella.blogg.se/
Postat av: Daniel "Mouse" Eriksson

Jag håller med din slutsats men inte din analys.



Subway hade större mackor och en meny kostade om jag inte minns helt fel 69kr, i den fick man med en kaka/chipspåse och en 50cl läsk.



Nuvarande hela menyer hos Goúter kostar 75kr och inkluderar samma kaka/chipspåse och läsk. Men med en mindre macka.



Det jag kan känna är att Goúter i många fall har bättre pålägg till sina mackor och därför har jag gärna kvar dom i stan, men dom får gärna ta den andra subways(i bågenhusen)'s plats.

2010-09-25 @ 17:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0