Tungpiercing

Åhhh vad jag är suugen!!

Nej gud vad jag är sugen på att ta hål i tungan! Det är sjukt :O Jag drömmer om det och så känner jag bara ett stort sug av det under dagarna. Jag har fått ett ryck i kroppen! Vill ta hål nu nu nu!!! Sjukt jäkla hett :blush:

Ska jag.. Eller ska jag inte?



Aja, nog om de! (A) Som ni alla kanske vet så har Idol startat nu. Det startades i tisdags (tror jag), jag har redan några favoriter, svag som jag är för snygga killar med väärsta heta rösten. Sedan har jag faktiskt några tjej favvosar som e sjukt grymma!
Imorgon, om pappa varit så himla gullig och gett mig pengar. Så ska jag shoppa nya bh:ar, som jag lugnt behöver! Ja, och påtal om shopping, så har jag fortfarande inte lagt in bilder från senaste shoppingturen.. Men de kommer! Ska försöka fixa bilder nu så ska ni få :)
Nu måste jag gå och lägga mig, men ni får ha det så bra :) Puss hej, trevlig... helg? Kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0