Helg hos finaste <3

Skit, varför just du, varför just nu, varför just så?

Nu ligger jag här i sängen, finaste har somnat för att hon var så sjukt trött. Vi har bastat och snackat en massa idag, sjukt skönt att få snacka av sig en massa. Men usch och fy så hemska personer kan vara ibland. Man blir ju rent ut av förbannad!

Imorgon är det lördag och vi två ska till stan och träffa folk. Man önskade att fler skulle vara hemma, men det skiter vi i :) Your problem, not mine :blush: Aja, sedan ska vi hem och ta en lång promenad och bara prata på, mer och mer och mer! Ja, och så skulle vi byta lite klädsel på möblerna :).

Men jag vill åter igen klaga på mig själv för att jag uppdaterar dåligt, jag får bättra mig :). Men nu ska jag hoppa i säng, puss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0