Lång dag

Kommer hem från skolan kl.. 17.30 :O!?

Humm.. Lång dag kan man säga. Sista lektionen var matte, sjukt tråkigt och jag fattade inte så mycket heller. Nu har jag tagit av mig alla kläderna och dragit på mig en stor T-shirt, satt upp håret och tvättat bort sminket. Fyfan så härligt!
När jag fått i mig mat, ska jag sätta mig ned och bara ta det lugnt. Koka massa te och slöa, jag kommer inte orka så mycket mer.

Imorgon ska en svenska uppgift lämnas in, jag gjorde klart uppgiften på bussen idag :) Sjukt nöjd! Ja, och på tal om bussen! Jag gick ju typ hela vägen till skolan idag, insane!  Jag ville bryta ihop, herregud! Jag gick och gick och gick.. Det kändes som om vägen aldrig skulle ta slut, att jag skulle komma 2 timmar försent och allt.. Usch, aldrig igen! Fyfan! Men sedan så tog jag bussen från sjukhuset när jag såg att jag kunde köpa en biljett :blush:

Nu ska jag äta mat, grillat :blush: PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0