Mobbilladdare

Min mobilladdare vill inte funka!?

Asså jag blir rent ut sagt galen! Min mobilladdare fungerar inte? Eller, min mobil reagerar inte när jag kopplar in den. Jag blir så sjukt sur på de!

Åh, sedan så blev jag sjukt besviken imorse när jag vaknade. Jag drömde att jag hade en liten chiuaua, jättefin ljusbrun korthårig. Åhh, kom och tänka på det nu.. Sjukt ledsen jag blev! Alla i familjen älskade den, och jag var den enda som matade den och rastade den. Men gud, nej.. Nu blev jag ledsen :(

Idag är det i alla fall torsdag! Hade tur och fick sovmorgon för att slippa våran APU lektion och hålet där efter. Så jag börjar 12 idag :) Ska skita i att äta på skolan, är säkert äckligt idag med! Har faktiskt aldrig tyckt maten varit äcklig, men igår var det bara disgusting, såg ut som spya - bokstavligt talat - och var jätte sött? Men jag åt av makaronerna så..

Nu ska jag fixa lite frukost och så, men skriver sedan - PussPuss!! Eran Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0