Myggor och Getingar

Usch så vidrigt, och så hemskt!!

Jag verkligen avskyr getingar, mer än allt annat.. Myggor gillar jag bara inte, dom surrar.. Och så kliar betten :( Nu har jag insett, att på stan kryllar det med getingar - Överallt! Jag klarar inte av det :O Jag hatar dem, och ser jag en måste jag ut ur rummet.. Jag skulle aldrig kunna överleva i ett rum med getingar.. Inte ens tama (om de nu finns några sådana? XD) Jag får till och med panik när jag ser en sådan.. Blomfluga som också är gul och svart, men ja.. Helt ofarlig :)

Idag har illamåendet bara tagit kål på mig. Jag har velat fara hem, ta en alvedon, käka choklad och bara må dåligt och sova.. Men jag klarade mig, jag har klarat av dan, och för att friska upp dan lite så bjöd jag över Joakim hit. Jag behövde sällskap :) Vi tog en promenad till kiosken, jag köpte en marabou daim choklad. Sedan gick vi vidare till äventyrslekparken. Där gick vi ned till vattnet för att Joakim ville se på ankorna. Dum som jag är, får jag lusten att klättra ut på en sten i vattnet.. Jag tappar en tia och tänker plocka upp den, så jag böjer mig ned lite i sidleds, men vad jag inte tänker på är att jag har en "känguru ficka" på munkjackan med allt annat i. Mobilen och en enkrona ramlar i, och jag får ett spratt och hoppar i med mina kroks XD Jag blev såklart dyngsur.. Men mobilen fungerar prima fortfarande, och jag har pengarna kvar :)

Nu sitter jag ned på en hård stol och äter på min marabou.. Funderar på att sova så att jag orkar med dan imorgon.. Borde kliva upp en bra tid, dra mig lite.. Imorgon blir det en dryg dag, tisdagar = Blää, fast.. Ett gott skratt förlänger livet, och tro mig.. Tisdagarna kommer förlänga mitt liv (Y)
Jag ska också förbi mamma imorgon och äta med min underbara lillebror, saknar honom sjukt mycket!



Du gör mig så jävla lycklig!! Du skulle kunna vara min siss.. <3


Det som står här under.. Har jag själv kommit  på för ett tag sedan..
Men det var så fint och så vackert.. Meningen i det är allt..
Blev så förvånad när det var mina egna ord..

"Detta har en person skrivit..
Det är inte jag..
Det är snott ur någons mun..
Det är snott från någons fingrar..
Men det lämnades hos mig..
Så jag har bara lånat det.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0