Mysig!

Moppe i regn...?

Idag känner jag mig sjukt mysig, vet inte vad det är. Men jag har bara en mysig känsla i kroppen :blush:. Jag har just kört hem i regnet, och jag var inte speciellt torr när jag kom fram :) Men det gör inget, för nu är jag kall. Ska byta om till mina mys kläder och sedan ska jag plocka undan och söka lite saker. Sedan ska jag lägga mig ned och läsa eller bara ta det lugnt.

Dagen har varit mer än bara seg och dryg. Blev bara less på slutet, en och samma lektion 2 gånger och däremellan ett hål. Usch! Inte tagg alls, fast det kändes bra att vi inte hade någon matte idag :).

Nu regnar det för fullt utanför och jag kan höra regndropparna smattra mot rutan. Det gör allting så mysigt :) Men nu ska jag ta och leta lite saker och plocka undan och så. Men jag bloggar mer sedan, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0