Nu smäller det!!

Här kommer bilderna på alla saker jag shoppat i sommar!!
och lite från idag ;)


Jag var ju ned på stan idag med Tony, Simon, Danni, Hampus och Malin. Det var kul, vi testade kläder och tittade på smink och så. Fast jag tror ju att vi tjejer var mer taggade än killarna ;) Jag köpte 2 BHar, det var tyvärr inget rea idag, och så var det svårt att hitta bhar i min storlek.. Brukar inte vara såhär svårt.. Haha, aja :) Men dom var fina, passade bra, och ja.. Helt underbara (A) Här kommer lite bilder från shoppingen idag:







Det här har jag shoppat sista veckan på sommarlovet ;)

















Älskar alltihop <33 Om ni vill veta vart jag köpt allt, priser och så är det bara att fråga, pussar!


Kommentarer
Postat av: SAAHA ♥

vart har du köpt orangea linnet?:) och vad kosta det?

2010-09-12 @ 13:29:54
URL: http://saaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0