Risgrynsgröt

Åh, har just värmt risgrynsgröt!

Usch fy satan så gott det kan va med gröt ibland! Sitter här och glaffsar i mig alltihop och ska snart till skolan (!!). Det är "bara" 4.8 km, men ändå! *suck* Det blir då buss hem, aldrig att jag går den sträckan när jag slutar halv 5..

Aja, idag är det en ny skoldag. Trött som vanligt, men vem är inte det? Så då spelar man lite hardstyle för att piggna till ;) Har en lista här som jag fått av en gammal klasskamrat, om någon gillar hardstyle och har spotify. Klicka HÄR. Jag älskar i alla fall den där listan (Y) Den får mig att piggna till och bli på bra humör, dock så lyssnar jag inte på den varje dag. Utan det varierar, har verkligen musik som gör en glad! Haha :blush:

Aja, nu ska jag äta upp frukosten, byta om osv :) Puss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0