Skit dag

Okej, nu vill verkligen inget fungera.. Jag vill bara säga att så jag inte tror att jag kommer kunna blogga förns imorrn. Min dator är inlämnan för att det är glapp i skärmen. Så jag kommer få tillbaka den imorrn.
Idag vaknade jag klockan 11.45, och jag börjar 12. Så jag flyger upp ur sängen och sliter på mig några kläder. Sedan packar jag ned datorn och så kör jag till skolan. Tur var hade jag inga problem med att starta moppen imorse :) och jag kom i tid. Sedan när jag kom in i klassrummet märker jag att jag tappat min hundring, och sedan startar inte min dator.. Så jag lämnade in den och så ska jag få tillbaka den imorgon för att dom ska byta skärm. Ja, men när jag kom tillbaka till klassrummet hade någon hittat min hundring!! Tack så hemskt mycket!! Gud vad jag blev glad, och så fick jag en praktikplats också. Så allt sket sig inte idag :) Men dan är inte slut, så nu ska jag köpa en sak på stan och så ska jag hem. Berättar mer ikväll om jag får tillgång till dator. Pussar <33!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0