SkitSkitSkitSkit

Inga datorer!?!?

Skit, Jag var så peppad på att få datorerna idag, men nu har han bytt datum typ! Gaaah, jag blev sjukt arg nu, dagen är inte värd någonstans! Vi börjar 12:00 slutar 13:30, där vi som.. Slutar för dan!? Skulle vi fått datorerna skulle dan kännas mer värd, men nu ska vi få dem imorgon eller senast fredag? Skitskitskitskit.. Jag ville ju ha dem idag!

Godmorgon allesammans! Idag så (som sagt) har jag 1 lektion, sedan ska jag på stan med älskade Danni ♥ Du är saknad till 10.000, även om jag träffade dig igår! Längtar till helgen, då är det du och jag hela helgen!! ♥ Jag ska typ bara ta det lugnt idag :) Ska försöka i alla fall, sedan försöka förstå mig på min el läxa.. Det är ju intressant *host*.

Igår så bloggade inte jag, av den anledningen att jag inte hade lust. Jag klickade upp bloggen och sedan så kryssade jag bara ned. För att jag inte kände att jag hade något "roligt" att berätta om. Ja, mitt liv är ju inte så intressant ändå så, men ändå ^^.

Tillägg: Såg att jag visst bloggat.. Men ändå, kort och flummigt (A)


Nu sitter jag och lyssnar på musik och så fixar jag mig lite grand, ska ta bussen 10.35 så att jag kan få lunch på skolan :) Så, jag ska fixa mig klart nu, men pussar och kramar på er!

Det som är jobbigast.. Är väntan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0