Socialdemokraterna Vs. Moderaterna

Valet 2010

Har aldrig varit så insatt i valet som jag är nu - okej, ingen är insatt vid 12 års ålder x) - vill så gärna att socialdemokraterna ska vinna.. Men det ser nog inte så ljust ut just nu. Jag sitter och ser på 1an, 2an och 4an, där det är massa om valet. Usch om moderaterna vinner igen, dom kan *******...... Aja, man får bara hoppas :)

Nu kom jag just hem från mamma och vi satt och tittade och pratade om valet tillsammans. Sedan så har jag nu skaffat en hjälm, så det blir moppe till skolan imorgon :] <33 Sjukt jäkla glad över de (A)

Nu ska jag hoppa in i duschen, godnatt alla fina <33 Puss


Kommentarer
Postat av: SAAHA ♥

s; oki!:)

2010-09-20 @ 09:38:11
URL: http://saaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0