Sovmorgon!

Härlig moppetur till Ersboda!

Nu på kvällen hade jag världens lust att gasa iväg någonstans, bara försvinna hem till någon. Så jag slet tag i moppen och tog mig en liten moppetur till Ersboda. Det var trevligt, fick också träffa Jacob. Men jag missade ännu ett idol, så det blir att se 4 idol avsnitt snart. Annars så vet jag inte vart alla människor kommer ifrån, man måste ju ha koll :blush:
Imorgon är det onsdag, så jag lär ju sova lite längre än annars. Sedan ska jag kanske stanna på stan eller så? Vet inte vad det blev imorgon, utan jag kommer vilja sova imorgon. Hela dan ska sovas bort :) Snart är det helg, då får jag träffa min syster igen :) Jag har saknat henne sjukt mycket nu när hon varit bortrest. Men jag får strax träffa henne igen, min lilla ängel!

Nu ska jag kräla runt på golvet och kolla om jag hittar jultidningarna, för både mormor och mamma ville kolla om det fanns något att köpa. Så jag kommer få lite pengar från det, och det gillar vi ;) Aja, nu ska jag krypa upp i säng. Pussar och Kramar - Eran Persson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0