Stjärnor

Jag ser en stjärna falla.. Önskar att du skulle känna likadant..


Kom nyss hem från mamma, sitter vid min nya dator! Åh, underbart att vi fick datorerna idag :) Har provat på lite saker, och så hos mamma lärde jag henne lite om PhotoScape, ett program där jag själv redigerar bilderna. Det finns gratis att ladda ner på Internet, gratis och lätt att använda :). Jag kommer nu - ÄNTLIGEN - Kunna göra en ny header till bloggen osv. *happy*..

Imorgon så ska jag hem till Danni och sova där i helgen, vilken nyhet kanske ni tänker.. Men jag längtar som satan :blush: Ska ta hand om henne nu, och så ska vi bara ta det lugnt :) Underbart, en helg för bara henne och mig ♥
Nu ska jag börja stänga ned och lägga mig i sängen, men ni får ha det så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0