Tisdag - Get loose

Ett tomt leende

God morgon, nu har jag vaknat och klivit upp ur sängen. Tungt, men det blir nog bättre :). Tisdag idag, bara jobbigt.. Börjar 8.30, lektion till 9.45. Hål till 12, sedan har vi lektion igen till 13.30 och så har jag inte matte idag så jag slutar då. Då funderar jag på att glida ned på stan, det skulle vara trevligt att träffa några kompisar.

Nu sitter jag och pressar i mig frukost, är det fler som inte orkar äta frukost på morgonen/inte är hungrig? Skriv en kommentar :)

Imorgon ska jag sova länge känner jag, och på torsdag funderar jag på att åter igen åka till Hamnis efter skolan. Om jag får för pappa då, för det var jättekul senast! Dock så har jag träningsvärk O.O Men det får man ta :) För er som inte vet vad de händer där på torsdagar så finns det folk som pojar osv. Det är riktigt roligt att se på och testa, folket är trevligt och stämningen är bra!

Nu så är det dags för mig att avsluta dock, måste sätta mig på moppen och brumma iväg :blush:. Pussar och Kramar på er alla! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0