@ Tomtebo

Dra ut!?

Nu har jag kommit hem och käkat typ, loggade in på msn och började snacka med folk. Fick lusten att dra ut ikväll jag med, så jag skrev till Isak och frågade vad han gjorde. Han ska äta sedan kommer han till Tomtebo. Trevligt trevligt, sedan ikväll är det väl kungarna av Tylösand? Var det någon som såg senaste avsnittet? Vad tycker du om det? skriv en kommentar och säg vad just DU tycker.

Idag så har jag haft en kort dag som sagt, efter skolan gick jag på stan med Elin <3. Sedan sms:ade jag Suzz och Iza, och såklart kom det fler. Mark kom, teo, sebbe, Tony, Simon m. fler :) Det var väldigt trevligt! Sedan så satt vi på donken och åt Mc flurry, med browni bitar i. Den nya glassen var väldigt god, förväntade mig dock att brownibitarna skulle vara mjuka.. Men det var dom inte, så skulle inte kalla den "Mc flurry, magnum browni?" Men det är min åsikt.

Puss och Kram, bloggar sedan!

Iza tog och skrev på min arm, och så lånade jag hennes armband :blush: <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0