Tvättstugan

Helgen redan över?

Igår så fick jag spontant - kan man väl kalla det - besök av Carl. När han kom hit så tog vi en promenad och så blev det så sjukt kallt, så vi gick in. Inne satt vi och pratade om lite allt möjligt, trevligt trevligt - Kanske blir en till gång? :)

Nu har jag just proppat alla tvättstugans maskiner och så.. Nu behöver jag bara vänta 52 minuter så ska jag tillbaka.. Aja, får ju rena kläder iaf, så det är ju något positivt :) Ska snart ut och jobba, funderar på om jag ska göra det innan jag måste tillbaka till tvättstugan. Aja, nog om de :)

När jag är klar med allt funderar jag på om jag ska ta moppen till stan. Försöka hitta någon att va med och bara ta det lugnt. Men igår på stan hade jag så sjukt tråkigt - Jag har
aldrig haft så tråkigt på stan någonsin.. Helt sjukt, men man kan inte alltid ha kul ;) Eller nåt ^^ Men det var väl bara för att när jag gick med siss och hennes bästis. Så ville dom in på Core store och Games. Medans jag ville in på Gina, Hm och Kicks. Aja, men det löste sig tillslut.. Nästan :P

Nä, nu ska jag ta det lugnt ett tag - Blir att lägga sig tidigt ikväll (A) Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0