Åt helvete försent

Wow, vilket uppehåll! Blev till och med påminnd idag av en person som sa att det var länge sedan jag skrev något. Jag har inte lagt ned inte ;). Jag vet inte vad som tog åt mig. Varför jag inte bloggat osv. Men det gör inget, för nu ska jag börja blogga igen :)!

Idag så har jag varit förbi Sjöfruskolan och sökt praktikplats för 4 veckor. Gick till min lillebrors avdelning "Aqua" och efter någon timma fick jag ett samtal att jag var varmt välkommen tillbaka. (Efter dehär 4 veckorna har jag praktikplats på Barista. Ett café uppe i MVG.) Sedan har jag varit på östra gymnasiet och sett på när Jorm och hans klasskamrat gymmade. Efter det var jag på stan med massa kompisar, dansade dansmatta osv. For hem, åt och drog till en polare :).
Jag är less på alla lögner.
På allt skitsnack.
Visst, det skulle vara jobbigt att leva på sanningen till 100 %.
Men att inte kunna klämma fram lite av sanningen.
Istället för att blåljuga en upp i ansiktet.
Det tål jag inte.
Usch för dig.
Jag gör inte så mycket nu för tiden. Är ofta med polare på stan, sådant jag helst prioriterar först. Men finns flera som blir lite onöjda på mig då. Så jag håller på att skärpa mig lite, duktig jag är!

Nope, nu kommer inget vettigt ut! Här har ni en gammal bild ^^ Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0