Bara för dig

I'd cross the desert to be where you are
All the things I'd do to be close to you
A million miles wouldn't seem that far
I'd go anywhere just to win your heart.
Kom ganska nyss hem från praktiken. Så söta alla barnen är, trivs så sjukt bra! Fick till och med höra av en lärare att det syns att jag trivs. Åååh, barnen ♥. Visst blir man något sugen på att skaffa barn. Det är det vackraste på jorden. Fan att man fortfarande ska vara för ung :(.

Idag så ska jag över till Leif, dit Mattias kommer antar jag. Saknar honom :(. Fick en trevlig födelsedag igår, var mysigt att några kom i alla fall! Så kommer jag att bli firad en gång till i veckan ♥. Längtar till onsdag, då ska jag shoppa med Iza och Suz. Sedan ska jag och Fia dansa dansmatta och sååå.. Mmhmh..

Imorgon så ska Suz och Iza hålla i en filmkväll och jag är bjuden. Vill såå gärna fara dit! Har ju missat förut :(. Så det skulle ju vara perfa att vara på filmkvällen imorrn, sova där och sedan shoppa dagen efter. Åh så underbart det skulle va'!

Pusshej!



I'd cross the desert to be where you are.
All the things I'd do to be close to you.
A million miles wouldn't seem that far.
I'd go anywhere just to win your heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0