Hey där

Nu sitter jag här i Holmsund hemma hos Jorm. Han, hans bror och hans lillebror nördar mindcraft *suck* -.-. Det går ut på att inte dö, kul.... Nej.

Idag har jag inte gjort något speciellt, dansat dansmatta på megazone och varit med lite vänner innan jag tog bussen hit. Så har jag spelat "one on one" Cood med Dane. Jo, kul kul när man suger på det! Kanske lite kul ;).

Min pappa svarar aldrig när man verkligen behöver få tag på honom. Blir galen! Har ringt massa (som vanligt), svarar han? Nej, kul ;).

Aja, har inget intressant att berätta. Tjarå bitches ;).


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Codd" stavas Cood !!

med två O... bara så du vet snygging ;D

2011-02-19 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0