Jag skiter i vilket

Så sjukt tråkig dag, eller.. Innan klockan 14.30 så har det inte hänt något. Då gick jag iaf över till mamma, hade innan varit förbi leif och hämtat lite saker till Elin osv. Fick lite pressenter i förskott och så. Fick en plattång! - Som jag verkligen _längtat_ efter! Sedan fick jag lite burkar och så, så att jag har massa skit när jag ska flytta hemifrån. Sjukt nice - För sådant kostar!

Nu sitter jag hos Leif, han har typ somnat - Haha!.. Jag har inget att berätta, förutom att min morgon varit sjukt tråkig!

Jag skiter i vilket -
Jag skiter i dina val.
Jag skiter i dina ord.
Jag skiter i dina löften.
Jag skiter i dina lögner.

Jag skiter i dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0