Kommer du ihåg?

Nu har jag äntligen en egen dator på rummet igen! Guud så skönt! Idag ska jag hem till lilla Jorm och vara med honom och hans underbart sköna familj. Ser frammemot att fara dit! Så kl 1 ska jag vara i stan och så, vilket innebär att jag måste jobba alldeles strax så jag tar mig in till stan i tid :).

Igår var jag hos Leif o sven och var med en massa folk. Så himmla skön kväll! Så jävla chill alla var, let's do it again sometimes! Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe, sedan ska jag ut och jobba. Sedan blir det stan - Jappcheck!

Pussar och kramar alla! Eftersom att jag inte har någon kamera eller liknande just nu, så får ni nöja er med gamla bilder än så länge ;).


(Ren glädje biitches!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0