Skitskön

Sitter och äter mig tjock på fetaost. Det är så sjukt gott! Ska dock gå och lägga mig i sängen snart, få bra med sömn. För imorgon börjar praktiken och då ska jag praktisera på "Aqua". Kommer säkert bli jättebra!

Igår när jag kom hem, hade jag väldigt tur. Hade glömt nycklarna hemma (vilket jag inte visste om). Så var dörren låst när jag kom hem. Min första tanke var att jag kanske hade tappat dem på bussen? Eller glömt dem hos Jorm/Jocke. Pappa öppnade dörren sekunden efter att jag hade "ryckt" i den. Så kom lättnaden när jag såg nycklarna på skrivbordet.

Min födelsedag börjar närma sig och jag har INGEN aning om vad jag vill göra. Har dock frågat en massa kompisar om de har lust att komma hit. För det är ju chill om man bara är massa folk som ja, umgås. Men jag vet inte hur många som kommer eller något. Får typ panik, haha!

Ja, blir väl att säga godnatt nu! Natti natti - Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0