Don't stop believin'

Vaknade klockan 9, för att jag tänkte att jag skulle börja vända på dygnet. Jag la mig ändå rimlig tid för att orka stiga upp. Så jag slog på tv:n för första gången på evigheter och såg lite "gilmore girls". Det enda vettiga pogramet den här tiden på dygnet.

Som jag sa igår så blir det städning idag, kanske ska hitta någon att vara med på kvällen om jag orkar och blir klar med städningen.. Jag kan hålla på och städa i 3 dar, men vet inte om jag orkar en sådan storstädning idag hehe :).

Juste, Jag pratade med min broder i förrgår för att det var då bastufest hos honom och eftersom att jag inte fick/får fara. Så blev jag blev sjukt sugen på att kolla när vår bastu är ledig och kanske boka den ;)? Skulle vara sjukt skönt att basta just nu :).

Nu ska jag fixa te och ta det lugnt innan jag snabbt springer ut i kylan och fixar det som ska fixas. Sedan så ska jag och pappa städa. Haha skulle vilja se pappa storstäda *skrattar för mig själv*. Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0