En mysig spontan sak

Igår fick jag ett meddelande av Linus. Han skulle ha "storbak" hemma hos sig idag. Jag älskar spontana saker, så helt klart drog jag dit! Lite krångel med vägledningen, både jag och Felicia tappade bort oss på vägen dit. Blev lite "missförstånd" när det gällde hållplats osv. Men! Jag tog mig dit, med ingen känsel i fötter eller händerna :blush:. Traskade omkring som en anka tills jag fick upp värmen.

Sedan, så bakade vi! Chokladbollar, Kokostoppar, Sockerkaka (till både veganer och icke-vegan), sedan så skulle dom göra bullar. Men då satte vi oss alla och åt istället. Blev jättegott och det var mysigt med allt folk! Efter ätandet så lekte vi "fotleken". Vilket är en riktigt rolig lek :). Vi spelade även ett spel som en kille från Borås hade med sig. Jag vann en gång av 7 kanske.. Riktigt klurigt spel! Man måste ha alla tankar samlade ;).

Tog med mig kameran, men det blev tyvärr inget fotande. Jag var helt uppe i bakandet osv. Så jag kom på att jag hade kameran när jag och Felicia skulle hem :(.

När jag kom hem var Morgan och Åsa här! Min farbror och hans nya tjej från Piteå. Gud så trevligt det var! Fick också veta att Simon (min kusin) och hans tjej flyttat ned hit till oss. Vilket är jätteroligt att höra! Så sällan man ser dem, tyvärr!

Men det var en trevlig dag, tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0