@ Ersboda

Hejsan hoppsan! Idag är jag på så sjukt bra humör :D. Springer runt i mina duntofflor och dansar av glädje. Fick knappt någon sömn inatt, men jag tänkte blogga om dan innan jag går och lägger mig. För jag lär inte vara speciellt aktiv med uppdateringen imorgon.

Idag klev jag upp j*vla tidigt! För att min väckarklocka.. Eller för att jag ställt om min väckarklocka i sömnen.. Igen *suck*. Var upp klockan 8, eller när jag märkte det sov jag en timma till :blush:. Efter att jag hade varit uppe i ca 50 min, tog jag bussen till Ersboda och late j*veln Jacob som sa åt mig att vakna tidigt. Låg och sov när jag kom, så jag fick äran att väcka honom med ringklockan *hehehehehehe*. Det är det värsta man kan vakna av på morgonen, payback is a bitch! Jag han ju inte ens vakna innan jag hoppade på bussen!

Vi satt först och degade framför tv:n och såg top model och våra bästa år, haha! Åt frukost :). Sedan spelade vi bas och snackade. Tog en promenad, och sedan lirade vi x-box! Halo och Paradise City (bilspel för er som inte vet). Jag älskar bilspel! Så gissa vad jag gjorde när jag kom hem? Jo, jag frågade pappa och jag fick spela på hans x-box. För första gången får jag det! Jag spelade i 2 timmar tror jag och fick ont som f*n i min tumme! Men det var det värt, för jag ägde!

Sedan har jag sett hela första säsongen av "En ängels tålamod" och 2 avsnitt på andra. För er som inte sett serien, och har bra (sjuk) humor. Se den! :D *tips*. Japp det var min dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0