Honung

Har fortfarande min äckliga hosta kvar. Äntligen har vi honung hemma, har aldrig haft det förut typ. Så jag har lindat in mig i ett täcke efter att ha kommit in från kylan. Fixat te med honung och myser, det är härligt att ta det lite lugnt. Imorgon så har jag inte ens skola, det har jag ju inte haft på hela veckan typ. Rektorn tycker jag gör fel val, jag känner att jag gör rätt, och man ska följa sitt eget hjärta - right?



Så imorgon kommer jag ta egen sovmorgon och så ska jag vara med kompisar typ. Sedan på fredag börjar allvaret igen! Har egentligen inget att skriva om, vilket ni ha märkt säkert? Kommer inte kunna blogga något imorgon tror jag. Har ingen dator då, får kanske en på fredag om jag har tur. Så jag får helt enkelt blogga imorgon bitti! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0