Kvalkningar och stress

Har suttit och väntat på lektion nu i, 3 h? Lite mer kanske.. Har 25 min kvar innan jag börjar min lektion. Då har jag svenska, inte taggad någonstans. Sedan ska jag gymma och efter det ska jag hem, ta en lång dusch och plugga. Men hörrni! Karistha kommer hem från Thailand idag! Då blir allt som det ska vara igen, har saknat henne en del. Har känts väldigt tomt utan henne här hemma.

Allt med skolan gör mig sjukt stressad, inte okej. Inte alls! Men det är bara att ta några djupa andetag och hoppas på att allt löser sig! Ska försöka få tag på min handledare på NVS idag. Om jag får tag på han, kan jag ha tur att få praktikplats. Det skulle vara guld värd! Aja, nu babblar jag bara.. igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0