Sjuk :(

Älsklingen är sjuk idag, så det blir tyvärr ingen bowling. Stackaren låter som jag vet inte vad! Vi får hoppas att han blir frisk snart! Så idag kommer jag gå ned på stan med massa kompisar och så kommer Danni sova här en natt till :). Så jag blir inte helt ensam ♥. Ska se om jag äntligen kan köpa en ny parfym, blir galen! Tappade min förra i golvet och det blev bara en massa glassplitter kvar..

Igår så hade jag så sjukt tråkigt, fick världens impuls att få över Danni. Det tog inte lång tid, vi for och hämtade henne och sedan så satt vi och åt glass, ischoklad, dricka och massa annat. Såg "Senior skip day" - Det är en bra film! Sedan gick vi och la oss :).

Nu står Danni i duschen och fixar sig för stan, vilket jag också borde göra! Får se om det blir någon fika på stan också.. Aja, ha det bra! Puss ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0