Smile through the pain

Shiet, satt och funderade ett tag. På att ta tag i bloggen, min dåliga uppdatering var pga. Sjukdom. Sov bort en hel vecka typ. Så förlåt för det mina älsklingar ♥. Sedan fick jag virus på datorn och massa. Men Im back bitches!

Mitt 2011 började med en hel del tårar, men jag har tänkt att det bara är onödigt att vara ledsen. Just nu är jag ofta glad istället, man ska inte ta emot skit. Lär er det "ta inte emot skit!", vad folk än säger till dig. Ta inte åt dig, för du vet att det inte är sant. Eller så tänker du såhär "Ingen kan trycka ned mig utan mitt tillstånd" - That's fucking true, om du står på dig, vad du än får höra. Så kan du inte bli nedtryckt, så kör på det. Stå på dig!

Har träffat en massa nya personer och ska börja dra ihop saker för att ha så mycket tid för mina vänner som möjligt. Har tagit upp gamla kontakter och massa skit. Som ni nog inte är så intresserade av att läsa ;).

Innan jag slutade blogga har det hänt en hel del. Men ja, inte så intressant antar jag? Ska göra en massa saker inom skolan. Hoppa av den jag går på osv. Sedan har det tagit slut mellan mig och Felix osv. Ja, massa skit. Men det är bara att glömma. Varför va ledsen som sagt? Har killen/tjejen dumpat dig bryr han/hon inte om dig. Så varför lägga ned massa tid på att vara ledsen? - Hade massa fina vänner som var där, fick massa glass och så äntligen fanns pappa där för mig när jag var ledsen. Tack för alla ni som bryr er! Ni fattar inte hur mycket jag älskar er ♥.

Finns så mycket jag skulle vilja säga, men åh. Va bara glad! Lev vidare med era liv vad som än händer. Finns alltid någon som har det värre och nu ska ni inte sitta och tänka "nä, inte alls. Du vet inte vad du pratar om". Haha för ni vet att jag har rätt ;).

Jag har idag varit på draggen och träffat massa kompisar, sedan drog jag på stan och fikade med gamla vänner. Sedan for jag hem till mamma och pratade ut. Om problem och ärlighet. Har en tendens att jag är ärlig mot folk, men att de inte tror på mig. Men men, så kan det gå!

Nu ska jag strax krypa ned, men jag bloggar mer imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du hoppa av helt eller ska du byta till en annan linje?

Och finns det någon anledning? :)

2011-02-09 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0