This is my spot, will NEVER move from here!

Man kan vända en dålig dag till en bra dag, om man bara vill och försöker. Jag fick nämligen Valdemar över hit, som jag inte träffat på evigheter. Vi bakade kladdkaka, pratade om livet, såg "Phone booth" och så fick jag äntligen massage! Har varit så otroligt spänd i hela ryggen och nu känns det mycket bättre :). Dock trodde han att jag låg och spände ryggen hela tiden haha.. Men så kan det gå :).

Nu så ska jag snart lägga mig, ska försöka vända på dygnet. Vi ska städa hela lägenheten imorgon, eftersom att Karistha kommer hem från Thailand på onsdag!

Här är en bild av valdemar, glädje. Det ordet passar bra in på honom.

(har inte tagit bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0