Welcome to heartbreak

Sitter just nu och ser Handbolls vm på 4an. Sverige - Chile, sverige leder.. Bara för att jag inte har något annat bättre för mig, och för att en tyckte att jag skulle. Sitter också och trycker i mig kladdkaka, men den är ju snart slut. Funderar på att fixa te, ta det lugnt. Eller, det har jag gjort i 4 timmar. Eller mer, väntat på ingenting. Men det är ju skönt - eller?

Har inte bloggat något, känner bara att jag kommer blogga en massa "negativa" tankar och dra ned er som läser. Det vill jag ju inte! Har i alla fall tänkt väldigt mycket i 3 - 4 dar och väntat på något som aldrig dyker upp.. För vad har jag att säga till mig själv?

Aja, nu ska jag fixa te! Funderar på att lägga mig snart, om jag orkar. Haha, puss hej på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0