Bleargh

Nu har jag ganska nyss kommit hem från praktiken. Första dagen på praktiken, massa att göra - MEN trevligt folk och allt, jättekul! Gick från 12 - 19, suck.. Det tog på krafterna om man säger så :). Spring hit och dit, diska det och det, torka det, bär in det och det ut. Osv osv osv..

Jag har fått göra en latté, en slags sallad med kyckling osv. Jag har städat, diskat, tagit ut nya saker osv, låter inte så mycket. Men att hålla koll på disken var jobbigt. Varmt som fan i rummet och ja.. Aja, det var trevligt :).

Igår var jag tvungen att ta bort mitt nagellack och klippa naglarna jag hade sparat ut - Bye bye! Jag klippte luggen och så failade jag.. Så det blev raklugg - inte menat.. Aja :(.

Jag ska snart sova, men innan det ska jag vila mina utmattade fötter i ett varmt fotbad. Spela lugn musik och läsa på en bok. Bara koppla av innan jag ska sova. Toppen :)!

Puss och kram darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0