Fint väder in my ass!

Är det fint väder ska man kunna gå omkring i shorts! Så varmt är det inte, där har vi ordet.. Det ska vara varmt om det är fint väder. Pappa har tvingat oss att gå ut (jag och syrran) men Celina följde med pappa. Så nu laddar jag kameran min, ska ut och sälja aftonbladet och sedan ska jag ut och fota! Länge sedan, tyvärr. Liten stund för mig själv, det låter nog bra.

Idag ska jag faktiskt inte göra något speciellt :). Har ringt aftonbladet och skällt ut dem som vanligt och nu.. Så ska jag då ut och efter det ska jag inte göra någonting förns Mellodifestivalen börjar. Någon som följer? Jag har bara sett ett pogram av alla som varit. Såg inte ens ett helt.. Men det är finalen som räknas såå..

Nä, nu jäklar ska jag dunka lite musik och fixa mig. Sedan ska jag ut och sedan blir det väl att städa, haha! Som vanligt ;).

"Snacka skit bakom min rygg du. Men när du redan står där bak kan du kyssa mitt arsle!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0