Lillebror, min ängel <3

Här är 4 gamla bilder från när lillebror var liten. Åh så underbart! Det är min fot han tar sats och biter i :blush:! Jag var förbi mamma och vi såg igenom massa bilder från 2004, jag var sjukt liten! Sedan satt vi och snackade en massa som vanligt!




Idag så tog praktiken på dagiset slut, barnen sprang rakt in i min famn och kramade mig farväl. Sorgligt, vill tillbaka ju :(. Men iaf, imorgon ska jag upp tidigt. Ska till fritidset och hämta min närvaro mapp, säga hejdå till min handledare, åka till UC och ha "tjej-gruppen", sedan gå förbi barista och prata med de där, sedan blir det hem till Cissi min älskade. Nordmaling i helgen då <3.

Ska upp 7 imorrn typ.. Så, nu ska jag packa väskan! Sedan ska jag göra mig i ordning och somna till sista avsnittet på andra säsongen av misfits! Spännande! Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0